אז רגע לפני סיום, רצינו לשאול כמה שאלות
כדי להתייעל ובעיקר כדי לסכם את זה כמו שצריך
אז קחו כמה דקות ובואו נענה מהלב
 
רז והצוות
 
 
התנהלות כללית וליווי במהלך השנה 
 
1. אז עד כמה היית/ה מרוצה באופן כללי מהמלגה לאורך השנה?
2. כיצד היית מתאר/ת את ההתנהלות של התחום בו לקחת חלק? ניתן להתייחס להתנהלות המועצה, דיווח השעות, ההתנהלות מול התושבים
3. כיצד היית מתאר/ת הליווי שקיבלת במהלך המלגה? ניתן להתייחס לזמינות, בהירות המידע, תקשורת ומענה לפניות.
 
קבוצת המלגאים והמלגאיות
 
4. האם הרגשת שהקבוצה במלגה הייתה מגובשת?
5. האם את/ה מכירים את כל המלגאים שיושבים לצידך?
6. האם בראייה לאחור, היית רוצה שהקבוצה תיהיה מגובשת יותר?
7. האם המפגשים במלגה היו משמעותיים לכם?
 
תרומה אישית ומשמעות המלגה
 
8. עד כמה את/ה מרגיש/ה שהמלגה תרמה לך באופן אישי במהלך השנה?
9. באילו תחומים הרגשת שהמלגה תרמה לך? (ניתן לבחור יותר מתשובה אחת)
10. האם היית ממליץ/ה לסטודנט/ית אחר/ת להצטרף למלגה בשנה הבאה?
 
 
נשמח לקבל רעיונות, הצעות או כל משוב שיכול לסייע לנו להשתפר.
 
מחלקת צעירים חוף השרון