השירות לתושב נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו, העבודה היומיומית והאחריות העיקרית של כלל העובדים במועצה, היא לדאוג לכך שהשירותים שאתם מקבלים מאיתנו יהיו הטובים ביותר. אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים בכדי לשפר ולשדרג את השירותים שניתנים לכם ככל האפשר.

המרכז לשירות ומידע מהווה כתובת מרכזית לפניות תושבות ותושבים ביישובי המועצה, אנו מספקים מענה אישי, מהיר וזמין, 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.

באמצעות כל אחד מערוצי התקשורת בהן ניתן לפנות אלינו, אנו מטפלים בנושאים שונים ומגוונים כגון: חינוך, הנדסה, איכות הסביבה, ביטחון ועוד, כולל טיפול במפגעים במרחב הציבורי. לאחר העברת הפניות למחלקות הרלוונטיות, אנו מבצעים מעקב אחר הטיפול בפניה ועד לסגירתה, במתן יחס אישי ובחתירה למציאת הפתרון המותאם לכל אחת ואחד.

עובדי המרכז לשירות ומידע זמינים לפניות שלכם בכל שעות הפעילות של המועצה וגם מעבר - באמצעות מוקד חיצוני המנוהל על ידינו.

אמנת השירות

אמנת שירות(Agreement Level Service)  הינה מסמך הסכמות, מעין "מסמך חוזי" בין המועצה לבין תושביה שמשמעו מתן מענה לציפיות, מול יכולות מימוש של המועצה.

מטרת אמנת השירות מבחינתנו היא לספק לכם היקף שירותים גדול, מענה מיטבי ולוחות זמנים שקופים וקצרים ככל הניתן למענה וביצוע. חוברת זו מהווה חלון ראווה לסל השירותים ואופי השירות שאנו במועצה פועלים להעניק לכם התושבות והתושבים, יום יום, שעה שעה.

באמנה פרשנו את מגוון השירותים והפעילויות שמספקת המועצה על פי חלוקה למחלקות ולתחומי אחריות. באמצעותה תוכלו ללמוד מהו סל השירותים הנמצא בתחום אחריותה של המועצה, מי הגורם האמון בכל עניין, ומהו קצב הביצוע והטיפול האפשרי והטוב ביותר שאנו מתחייבים לספק עבורכם.

 לאמנת השירות –  לחץ כאן

 

איך אפשר לדבר איתנו?

  1. אתר האינטרנט- קישור לפנייה מקוונת למחלקת שירות ומידע - לחץ כאן

       2. אפליקציית חוף השרון -הנה אפליקציה מתקדמת בעלת ממשק ידידותי למשתמש, באמצעותה ניתן לדווח על מפגעים, כמו גם להתעדכן לגבי פעילויות שונות אותן יוזמת המועצהלהורדת האפליקציה  לחצו כאן 

לדיווח ישירות למוקד ולפניות כלליות  לחץ כאן       

  1. מוקד המועצה- שעות פעילות המוקד הינן בימים א'-ה' בין השעות 08:00 עד 16:00 ניתן לפנות למחלקת שירות ומידע של המועצה:

           בטלפון: 09-9596500   

           בוואטסאפ: 054-7288185   

           בדוא"ל:   [email protected]

טבלת אנשי קשר - שירות ומידע לתושב
שם תפקיד טלפון פקס נייד מייל
ליאת לוי מנהלת איכות שירות 09-9594662 [email protected]
הרי סימון מנהל מחלקת שירות ומידע 09-9596524 [email protected]
אורנה וייס רכזת שירות ומידע 09-9596517 [email protected]
דנה ברבי רכזת שירות ומידע 09-9596580 [email protected]

*לאחר שעות העבודה השיחות מנותבות למוקד חיצוני הפועל 24/7 ומדווח בזמן אמת לבעלי התפקידים.