נגישות למשרדים ושירותי מועצה
נגישות למשרדי ושירותי המועצה בשפיים
בעקבות עבודות להנגשת המועצה, שמתחילות ביום ראשון 19/02/23 , יחולו שינויים במועדי קבלת קהל ובהסדרי הנגישות:
1. משרדי מחלקת שירות ומידע ממוקמים כעת בכניסה למועצה, ויסייעו למגיעים בהכוונה למשרדים השונים.
2. העבודות מבוצעות במבנה המרכזי, בשאר המבנים (גבייה, ועדה לתכנון ובניה, חינוך, מוניציפלי, שירותים חברתיים) לא יהיה שינוי בהסדרים הקיימים.
3. במשך כל תקופת העבודות לא תהיה גישה למשרדי הלשכה וחדרי הישיבות למתניידים בכיסא גלגלים. ניתן לתאם פגישה מראש, ואנו נדאג לקיימה במשרד נגיש. לתיאום מראש: [email protected] 09-9594630 רעות חזן
מבני המועצה בהם מספקת המועצה שירותים לתושב מונגשים בהדרגה:
- במשרדי המועצה ישנם מקומות חניה נגישים.
- בדלפק המודיעין ישנה מערכת שמע שולחנית.
- במקום ישנם שירותים נגישים.
- במשרדים ישנם שילטי הכוונה וזיהוי נגישים.
נגישות בישיבות ודיוני המועצה
ישיבות ודיוני המועצה מתקיימים בחדר הישיבות בבניין המועצה בשפיים: חדר הישיבות מרושת במערכת עזר לשמע מסוג IR הכוללת לולאות השראה. הגישה לחדר הישיבות בכיסא גלגלים מתאפשרת רק עם עזרה של אדם נוסף. במידה והנך נדרש להתאמות נגישות בישיבת הרשות אנא פנה אל רכזת הנגישות במועצה וזאת לא יאחר מ-10 ימים לפני מועד הישיבה על מנת שנוכל להיערך ולבצע התאמות
רעות חזן 09-9594630 [email protected] .
נגישות במוקד הטלפוני
המוקד הטלפוני של המועצה הינו מוקד אנושי בלבד 7X24
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות דוא"ל [email protected] או בטלפון 09-9596517 בנוסף, ניתן לפנות גם באמצעות הוואטסאפ הטלפון שלנו 051-5005288 פונים בהודעה בכל נושא בתחומי המועצה – באופן קל ונגיש אנחנו מפנים את ההודעה לגורמים הרלוונטיים במועצה להמשך טיפול
שירות נגיש במועצה
- הדרכה לשירות נגיש לעובדי המועצה–עובדי המועצה עברו הכשרות למתן שירות נגיש לציבור.
- פטור מתור– לבקשת אדם עם מוגבלות המגיע למשרדי המועצה לצורך קבלת שירות, יסופק לו השירות ללא המתנה בתור עם הצגת תעודה המזכה אותו להתאמה זו.
- כניסה עם חיית שירות–מותרת הכניסה עם חיית שירות לכל משרדי המועצה.
קבלת מידע בפורמטים נגישים
עובדי המועצה מתודרכים לתת מענה לבקשות להנגשת מידע המסופק בעל פה או בכתב, לרבות הקראת מסמכים ו/או סיוע במילוי טפסים לבקשת, במקום. על מנת לקבל מידע בפורמט נגיש שלא ניתן לספקו במקום, לרבות שירות תרגום לשפת הסימנים, ניתן לפנות בבקשה לרכזת הנגישות של המועצה, רעות חזן בטלפון 09-9594630/ 09-9596517 או באמצעות המייל: [email protected], במידה ויש צורך בהקראה של מסמך, הדפסת טפסים בגופן מוגדל, עזרה במילוי טפסים, יש לפנות למרכז שירות ומידע הממוקמים בעמדת הכניסה למשרדי המועצה בשעות הפעילות והנציגות ישמחו לעמוד לשירותכם. כלל המסמכים והטפסים המצויים באתר הנם נגישים. בימים אלה המועצה פועלת על מנת להנגיש את הפרוטוקולים של הדיונים הציבוריים.
נגישות אתר האינטרנט
אתר המועצה האזורית חוף השרון הונגש לטובת גולשים עם מוגבלות בהתאם לתקן הישראלי 8556 ברמת AA. באתר הושקעו משאבים רבים מתוך כוונה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי המועצה לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות: להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט של מועצה אזורית חוף השרון:
- אמצעי ניווט והתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש
- תכני האתר מאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות
- האתר מותאם לצפייה בדפדפנים השונים
- לאובייקטים הגרפיים יש חלופה טקסטואלית (alt)
- האתר מאפשר שינוי בגודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר
- הקישורים מכילים הסבר לאן הם מקשרים
- אפשרות שינוי של גודל הטקסט, צבע הרקע, צבע סימון העכבר ועוד